Bikes  


Se straks www.kz-fighter.dk


Kawasaki Z900 1975

 

klik

 

1260 ccm motor.

Vinter 05: 1325ccm Wiseco

Mikuni 36mm fladspjælds kaburatore.

GPz 1100/900R 35gr. CDI tænding.

Andrews knaster i GPz 1100 Uni Track topstykke.

Ca. 145-150HK

Bandit forgaffel, bagsvinger, cockpit og hjul.

Vægt ca. 205 kg .

 


Kawasaki Z1000 1978

klik

 

 

1200 ccm motor.

Mikuni 36mm fladspjælds kaburatore.

GPz 1100/900R 35gr. CDI tænding.

10,8 mm løft  knaster i GPz 1100 Uni Track topstykke.

130 HK på baghjul.

FZR 1000 forgaffel, bagsvinger, og hjul.

Vægt ca. 210 kg .

 


Kawasaki Z1000 1979

klik

 

1200 ccm motor. 

GPz 1100/900R 35gr. CDI tænding.

ca. 12:1 stempler.  9,8mm løft knaster i portet 1000 J topstykke.   

Mikuni 36mm fladspjælds kaburatore.

115Hk på baghjulet (gammel måling med Mikuni CR rundspjæld kabs.).

ZX10 forgaffel, Suzuki bagsvinger med mono dæmper stel kit, 18" Alu eger fælge. 

 


Kawasaki Z1000J 1983

klik

 

Firmaets ombygning:

bla. GPz 900R 16" forhjul, GPz750 UT alu bagsvinger, 17" GPz 1100 UT baghjul (150mmdæk).

Dobbelt forlygte eller Kvartkåbe "E.Lawson", motorkåbe og classic bagende. ZXR 750 fodhvilere.

1075ccm, Gpz1100 UT topstykke med knaster og Mikuni 34mm fladspjælds kaburatore. Ca 130Hk.

Vægt "forhåbentligt" ca. 210 kg .

 


Kawasaki Z900 1975

 

klik

Produceret 01/73

Suzuki GSXR 1100 forgafel,Kennel øverst+nederst bro. Yamaha FZR bagsvinger. 18´ PVM fælge med dækmontering 180 i bag, 120 i for.

Bremco 320 mm. bremseskiver i forBremco 4 stemplet bremsekalibre i for, 240 mm. skive i bag

Justerbar "Koni" støddæmper i bag og stellet er forstærket flere steder

GPz 1100/900R 35gr. CDI tænding, Wiseco 1200 ccm, (vinter 2004/5), Mikuni RS 34 mm fladspjælds karburator. Knaster, Andrews stage 1 (8,8løft ca. 285gr) i Z1100Gp (B1) topstykke(vinter2004/5). 

4 i 1 Kerker udstødning  


Kawasaki GPz 1100 B2 1982

klik

 

 

 

Vinter 2004-05 bygningen 

Kawasaki GPz 1170 Mean Streak - Pure kawa

Ren kawa ombygning , ZXR H hjul, bremser og forgaffel,  Zephyr 750 bagsvinger.

 1170ccm Wiseco 10.25:1 Uni Track motor., portet top med West Speed modificerede Uni Track knaster (10,2mm løft ca 295gr). Mikuni RS36.

Alle ikke absolut nødvendige dele fjernet af vægthensyn. Cockpit = "red shift" og olie temperatur måler.

Akselafstand ca 40 mm kortere, bagsvinger  20mm længere, sænket ca 40 bag og 50mm for. Styrer som en Zephyr 1100 dog med lavere tyngdepunkt og meget mere power.     

Udstødning, øv skal man have et sådan på, nå men et skrot forrør med "lidt" Simons bil mellempotte.      


Kawasaki Z1000J 

klik

 

GPz 750 Uni Track svinger, opsvejst original baghjul for breeeeedt dæk.

Imponerende håndværk.

Tak til Kaj fra Holstebro.  


(til forside)

 

Spørg om pris på dit job, reservedele eller nye motorcykel på e-mail:

E-Mail: Info@hleng-it.dk